Balatoni nyár

Az idei nyáron is számos színes programon vehettek részt a Kékmadár Gyermekotthon ellátottjai. A legnagyobb sikere mégis a balatoni nyaralásnak volt.

Balatonmárián béreltünk egy apartmant a parttól 100 méterre. Minden este közösen sétáltunk a kikötőben és annak környékén, megnéztük a kirakodóvásárokat, szinte minden nap fagylaltoztunk. Ahogy a képek is mutatják, mindenki nagyon élvezte a balatoni fürdőzést, a gyermekek labdáztak, ugráltak, gumimatracon napoztak a vízben. Esténként tollas partikat szerveztünk. A „bulihajó” minden gyermeknek elnyerte a tetszését, hiszen ez egyben sétahajózás is volt. Többször volt lehetőségünk étteremben ebédelni, nagyon élvezték a gyermekek, hogy ők választhatták ki az étlapról, hogy mit szeretnének enni. Igyekeztünk számukra megmutatni, hogy milyen az igazi nyaralás hangulata, ehhez az időjárás is nagymértékben hozzájárult, hisz ragyogó napsütésben telt a hetünk. A nyaralás sikere abból is látszik, hogy két ellátottunk még papírra is vetette élményeit.